Alimentatia sanatoasa e suficienta?

ce inseamna alimentatie sanatoasa

Suplimentarea cu vitamine e necesara si in aceasta perioada a anului,  chiar daca se considera ca vara consumam o cantitate suficienta  de fructe.

In continuare va vom ajuta  cu cateva sfaturi  si trucuri pentru tratarea obiectilor si a contraargumentelor, care speram sa va ajute sa va schimbati aceasta perceptie.


„Vara consumăm destule fructe şi legume proaspete, nu are sens să cumpăr vitamine.”

Vara avem, de fapt, mai multe fructe pe masă, dar oare conţinutul lor de vitamine ne satisface nevoile? Un studiu elveţian a demonstrat că, în cazul căpşunilor, cantitatea de vitamina C s-a redus în ultimii zece ani cu 87%* din cauza reducerii calităţii solului şi a coacerii accelerate artificial.

Din acest motiv, trebuie să acordăm o atenţie sporită aportului de vitamine chiar şi vara! În plus, pregătirea organismului pentru sezonul rece trebuie să înceapă deja în august, cu un aport crescut de vitamine.

„Consum vitamina C doar iarna, iar vara iau 1-2 tablete când mă doare gâtul.”rol vitamina C

Avem nevoie de vitamina C pe tot parcursul anului. Fiind un antioxidant de excepţie, aceasta protejează împotriva efectelor nocive ale radicalilor liberi, încetineşte semnele vizibile ale îmbătrânirii şi contribuie, de asemenea, la formarea normală a colagenului, care oferă pielii frumuseţe şi flexibilitate. Acest lucru poate fi foarte important pentru membrii care iubesc soarele!

 Trebuie să oferiţi vitamina C în doze ridicate membrilor care suferă de alergii: cercetările ştiinţifice indică faptul că un consum de 1.000 mg de vitamina C pe zi, trei zile la rând, a redus semnificativ nivelul de histamine, care cauzează simptome alergice, ceea ce a avut ca rezultat utilizarea unei cantităţi mai mici de şerveţele.

„Picături cu vitamina D? Soarele străluceşte sus pe cer!”

Multe persoane nu ştiu că, pentru ca organismul nostru să producă o cantitate suficientă de vitamina D, trebuie să facem plajă în fiecare zi. Însă este imposibil să stăm la soare de dimineaţa până seara, tot weekendul, pentru a ne reface rezerva de vitamina D.

Cu toate că pielea are o capacitate ridicată de a produce vitamina D, aceasta atinge, la un moment dat, un plafon şi nu mai poate creşte. În plus, folosim creme cu protecţie solară. Chiar şi cremele cu FPS 8 reduc producţia de vitamina D cu 90%.

„Plec in concediu. Trebuie sa iau suplimente cu mine?”

vacantaOricine pleacă în concediu, indiferent de destinaţie, trebuie să îşi pregătească „trusa de medicamente”. Dacă  mergeti într-o ţară mediteraneană, trebuie să luati cu dvs. probiotice, care te pot ajuta să eviti simptomele neplăcute ale diareei cauzate de mâncărurile exotice, şi beta-caroten, pentru a evita efectele nocive ale soarelui. Iubitorii de vacanţe active trebuie să ia cu ei ulei de oregano pentru a trata muşcăturile de insecte şi vânătăile, precum şi coenzima Q10 pentru un plus de energie.


Înarmaţi-vă cu aceste informaţii şi utilizaţi-le în mod creativ pentru un stil de viata sanatos!



Citeste si:

Puteti urmari raspunsurile la acest articol prin feed-ul RSS 2.0. Poti lasa un raspuns, sau sa faci un trackback de pe site-ul tau.

Lasa un comentariu